تبلیغات
اطلاعات جامع خودرو - جدیدترین و پیشرفته‌ترین دیفندر مدل لندروور

جدیدترین و پیشرفته‌ترین دیفندر مدل لندروور

 جدیدترین و پیشرفته‌ترین دیفندر مدل لندروور

گفته شده نسل جدید دیفندر که در سال 2019 عرضه خواهد شد تکنولوژیک ترین مدل تولیدی لندروور تا به امروز خواهد بود.

lr_def_001
اتوکار خبر داده که این شرکت بریتانیایی می‌خواهد دیفندر جدید قابل‌ترین آفرودر دنیا باشد و به این منظور دارای تکنولوژی‌هایی خواهد بود که حتی پیشرفته‌تر از تکنولوژی‌های موجود در دیسکاوری جدید هستند.

lr_defender_004
به منظور اطمینان از اینکه نسل آینده‌ی دیفندر تواناترین آفرودر باشد پیشرانه به‌صورت طولی در بخش جلویی نصب خواهد شد. به علاوه دیفندر جدید زیرساختی مشابه با رنجروور های فعلی خواهد داشت و با همان فاصله‌ی بین محورها ارائه خواهد شد. هرچند این خودرو به خاطر اورهنگ های کوتاه‌تر جمع و جورتر خواهد بود و البته همین امر باعث مانور پذیری بیشتر آن خواهد شد.

lr_defender_005
اگرچه زمان نسبتاً زیادی تا ارائه‌ی این خودرو باقی مانده اما نمونه‌های پروتایپ آن قبلاً دیده شده است. بخش اعظم طراحی دیفندر جدید تائید شده و در ساختار این خودرو به‌صورت گسترده‌ای از آلومینیوم بهره گرفته خواهد شد.

lr-dc100-c-16

lr-dc100-c-30


اگرچه که لندروور دارای سیستم تعلیق بادی است اما پیش‌بینی می‌شود دیفندر جدید از فنرهای فولادی سنتی و تنظیمات مستقل استفاده کند. از نظر قوای محرکه انتظار می‌رود که طیف پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی انجینیوم جگوار لندروور به همراه هر دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک در این خودرو در دسترس باشد.

 جدیدترین و پیشرفته‌ترین دیفندر مدل لندروور

گفته شده نسل جدید دیفندر که در سال 2019 عرضه خواهد شد تکنولوژیک ترین مدل تولیدی لندروور تا به امروز خواهد بود.

lr_def_001
اتوکار خبر داده که این شرکت بریتانیایی می‌خواهد دیفندر جدید قابل‌ترین آفرودر دنیا باشد و به این منظور دارای تکنولوژی‌هایی خواهد بود که حتی پیشرفته‌تر از تکنولوژی‌های موجود در دیسکاوری جدید هستند.

lr_defender_004
به منظور اطمینان از اینکه نسل آینده‌ی دیفندر تواناترین آفرودر باشد پیشرانه به‌صورت طولی در بخش جلویی نصب خواهد شد. به علاوه دیفندر جدید زیرساختی مشابه با رنجروور های فعلی خواهد داشت و با همان فاصله‌ی بین محورها ارائه خواهد شد. هرچند این خودرو به خاطر اورهنگ های کوتاه‌تر جمع و جورتر خواهد بود و البته همین امر باعث مانور پذیری بیشتر آن خواهد شد.

lr_defender_005
اگرچه زمان نسبتاً زیادی تا ارائه‌ی این خودرو باقی مانده اما نمونه‌های پروتایپ آن قبلاً دیده شده است. بخش اعظم طراحی دیفندر جدید تائید شده و در ساختار این خودرو به‌صورت گسترده‌ای از آلومینیوم بهره گرفته خواهد شد.

lr-dc100-c-16

lr-dc100-c-30


اگرچه که لندروور دارای سیستم تعلیق بادی است اما پیش‌بینی می‌شود دیفندر جدید از فنرهای فولادی سنتی و تنظیمات مستقل استفاده کند. از نظر قوای محرکه انتظار می‌رود که طیف پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی انجینیوم جگوار لندروور به همراه هر دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک در این خودرو در دسترس باشد.



طبقه بندی: گوگل، 
برچسب ها: آفرود، اخبار، شاسی بلند، لندروور،  

تاریخ : شنبه 22 آبان 1395 | 08:00 ق.ظ | نویسنده : هادی علیزاده | نظرات

  • paper | زرین باکس | ام جی